Avaya

  • Usługi:
    • Projektowanie systemów PBX i Call Center w oparciu o produkty Avaya,
    • Audyt ofert (doradztwo/konsultacje) przy wdrożeniach, aktualizacjach, umowach serwisowych
    • Wdrażanie rozwiązań PBX i Call Center,,
    • Aktualizacje i rozbudowy istniejących systemów PBX i Call Center,
    • Usługi utrzymania bieżącego systemów PBX i Call Center
    • Usługi wypożyczenia sprzętu Avaya demonstracyjnego
    • Kontakt
  • Autorskie szkolenia z produktów Avaya
    • Prowadzimy autorskie szkolenia z produktów firmy Avaya na różnych poziomach zaawansowania w zależności od potrzeb Klienta. Dostarczamy wiedzę dla Klienta końcowego – administrator systemów, użytkownik, a także dla  firm sprzedających produkty Avaya – wdrożeniowiec, integrator.
      Szkolenia prowadzone mogą być w siedzibie Klienta lub w naszej firmie.
    • Zakres autorskich szkoleń obejmuje systemy:
      • Avaya Aura Communication Manager
      • Avaya Aura Communication Manager Messaging
      • Avaya Aura Enablement Services
      • Avaya Aura Session & System Manager (SIP)
      • Avaya Call Management System
      • Secure Access Link